dimecres, 3 d’agost del 2016

L'inici de l'aventura: arrenca "Cooking with Pesto"

Hola a tots, amics, coneguts, saludats, desconeguts i cibernautes varis!

Permeteu-em presentar-me: sóc el Roger, un lleidatà que va venir a Barcelona per convertir-se en químic i que fins passada la vintena no sabia ni fer-se un ou ferrat. Un bon dia, però, l'amor per la cuina va despertar en mi i poc a poc s'ha anat convertint en una autèntica passió. La història potser us recordi a la del Ferran Adrià, tot i que la meva acaba amb menys estrelles Michelin...  De moment ;)

Doncs com us anava dient, poc a poc vaig començar a torturar a familiars i amics amb les meves incipients dots culinàries i li vaig agafar el gust. En aquell temps vaig descobrir una aplicació, Cookboth, que permetia crear foto receptes i vaig decidir emprar-la com a receptari. Quan me'n vaig voler adonar, havia acumulat un nombre interessant de receptes, i la idea de donar-les-hi forma de blog em va començar a seduir... I així va néixer Cooking with Pesto, un projecte que em fa molta il·lusió i en el que espero m'acompanyeu. Cal un altre blog de cuina, amb els milers que hi ha pel món, i quan això dels blogs comença a estar passat de moda? Segurament no. Però a que hem vingut a la vida, a fer el que toca o el que ens ve de gust?

A Cooking with Pesto penjaré receptes de tot tipus, però veureu que la majoria s'enquadren en dues regions concretes: Catalunya i Itàlia. I es que resulta que qui m'aguanta cada dia es de la península de la bota, pel que poc o molt alguna cosa se m'havia d'empegar. Així que prepareu-vos per trobar les especialitats del pare, la mare i les abueles, però també receptes apreses d'amics, companys o de la "sogra", o bé idees tretes dels més variats llocs i a les que els hi he donat un toc personal. Espero que us ho passeu tant bé com jo!

Ah! Que perquè el nom? En Pesto és el nostre gat. Un gat molt curiós i xafarder, que sempre intenta colar-se a la cuina i a qui li agrada tant el pesto com a mi. M'encanta. Pel que moltes cuino amb pesto. Però el que sempre faig és cuinar amb el Pesto.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada